კათედრის შესახებ

 51-ე საჯარო სკოლა
                                                      ქართული ენისა და ლიტერატურის კათედრა
           

        კათედრას     ხელმძღვანელობს :  –  კათედრის  თავმჯდომარე
კათედრის თავმჯდომარეს  ევალება :
კათდრის ორგანიება, მართვა,  სხვა კათედრებთან  კოორდინირებული მუშაობა.
კათედრის  სხდომების  ორგანიზირება, ჩატარება.
კათედრის  სამუშაო გეგმით გათვალისწინებული  საკითხების შესრულების კონტროლი, შედეგების ანალიზი.
კათედრის  წევრთა  მუშაობის  მონიტორინგი.
კათედრის საქმიანობის ამსახველი  დოკუმენტაციის  ორგანიზება.
მუშაობის წლიური  ანგარიშის წარდგენა პედაგოგოური საბჭოსათვის.
კათედრის   წევრთა  შესაძლო  ფუნქციები:
·         სხდომის მდივანი, აგრეთვე კათედრის თავმჯდომარის  არყოფნის შემთხვევაში მისი მოვალეობის შემსრულებელი.
·          ოლიმპიადისა და კონფერენციის მომზადებასა და ჩატარებაზე პასუხისმგებელი პირი.
·         კათედრაზე ჩასატარებელი სხვადასხვა ღონისძიების კურატორი და ორგანიზატორი.
·          კლუბის ხელმძღვანელი.



მიზნები და ამოცანები

კათედრის მიზანი
  • სწავლება/სწავლის  ხარისხი  ამაღლება  და  საგნების  სწავლებისადმი  წაყენებული მოთხოვნის   განხორციელება.


კათედრის ამოცანები:  


  • ახალი  მეთოდების  განხილვა-გაზიარება;
  • ერ./სასწავლო  გეგმის  მიხედვით  სასწავლო გეგმებისა  და კურიკულუმების შედგენა;
  • საუკეთესო   მასწავლებლის  გამოვლენა;
  • ურთიერთდა მოსწავლეთა შეფასების ფორმებსა  და  ხერხებზე მუშაობა;
  • სკოლის  თვითშეფასებაში  მონაწილეობა;
  • სასწ./აღმზრდელობითი  პროცესის  მონიტორინგი;
  • სასწავლო  დაწესებულებაში    საგნების სწავლებაში  არსებული  პრობლემების კვლევა და მისი გადაჭრის გზების ძიება;
  • მოსწავლეთა    კონკურსების,    კონფერენციებისოლიმპიადების    ჩატარება;
  • პედაგოგთათვის  ტრეინინგების სემინარების   მოწყობა;
  • სასწ./წლის განმავლობაში (შუაშიბოლოს  მოსწავლეთა მიღწევების დემონსტრირება (გამოფენებისპექტაკლები და სხვ;);
  • წახალისების ფორმების შექმნაპრიზების დაწესება;
  • ვებგვერდებისსლაიდებისთემატური კატალოგების და სხვსაჭირო მასალის შექმნა ისტ-ის გამოყენებით
  • საუკეთესო მასწავლებლის გამოცდილების  გაზიარება
  • ახალბედა     მასწავლებლისათვის  დახმარების  გაწევა  პედაგოგიური  დახელოვნების მიზნით;
  • თვითგანვითარებასა და სწავლების ინოვაციური მეთოდების შესწავლა-სრულყოფაზე ზრუნვა;
  • საჭიროების   მიხედვით   ინდივიდუალური   სასწავლო   გეგმების   შედგენა;